یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

خدمات وایمکس اردن با همکاری موتورولا ارتقاء می‌یابد

موتورولا

جمعه ۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸:۰۰


شرکت اردنی مدا که در زمینه ارایه خدمات اینترنت بی سیم فعال است به دنبال ارتقای سرویس‌های پرسرعت خود از طریق به کارگیری فناوری و تجهیزات شرکت موتورولا است.

وایمکس نیوز - شرکت مدا قصد دارد از فناوری WAP 650 موتورولا برای ارتقای کیفیت وسرعت خدمات اینترنت بی سیم خود در اردن بهره ببرد. ارایه خدمات وایمکس این شرکت در اردن که شامل سرویس‌های صوتی و دیتا است از ماه مارس سال 2009 آغاز شد و این شرکت هم اکنون بزرگترین سرویس دهنده اینترنت بی سیم در منطقه است که به مشترکان خود در امان، عقبه، عبرید، زرقا و چند شهر دیگر اردن خدمات رسانی می‌کند. 
بنا بر اعلام موتورولا، فناوری WAP 650 که جایگزین فناوری سری WAP 450 محسوب می‌شود به اپراتورها امکان می‌دهد تا تعداد مشتریان بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.
با استفاده از این فناوری کارآیی خدمات در مناطق تحت پوشش هم تا 50 درصد افزایش می‌یابد و هزینه نهایی مالکیت سرویس هم تا 30 درصد کمتر می‌شود.
چالز هاگ، رییس شرکت مدا می‌گوید: ما در حال افزایش گسترده تعداد مشترکان خود هستیم و به برترین سرویس دهنده اینترنت در اردن مبدل شده‌ایم. تعداد افراد و شرکت‌هایی که از ما خدمات می‌گیرند روز به روز در حال افزایش است.
گفتنی است که همکاری مدا و موتورولا در اردن از سال 2008 تاکنون آغاز شده و کماکان ادامه دارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو